19 – Ściąganie humusu, geodeta

Zważywszy na fakt, iż ekipie budowlanej zależało na zalaniu fundamentów w ciągu jednego dnia, koniecznym było sprawne wykonanie robót ziemnych. Dlatego na dwa dni przed planowanym zalewaniem, na placu pojawiła się pani geodeta, która sprawnie wytyczyła dam na działce. Następnie pan koparkowy ściągnął humus.

Biorąc pod uwagę rozłożystość domu trwało to ok 7 godzin. Długo? czy krótko? Powiem tylko tyle, że z koparkowym rozliczam się za wykonaną usługę także cena jest sztywna i nie ma znaczenia czy praca zostanie wykonana w 3, 5 czy 7 godzin :). Zasadniczo ponownie jestem bardzo zadowolony zarówno z wykonanej usługi jak również uzgodnione ceny.

Miałem tego nie pisać ale przyznam się, że podszedłem do geodety stereotypowo. Podczas pierwszego spotkania kiedy zobaczyłem młodą osobę, byłem pełen obaw, jak się okazało zupełnie nie potrzebnie. Szef ekipy budowlanej z którą geodeta pozostawał w kontakcie pozytywnie odniósł się do wykonanej przez nią pracy. Geodeci z którymi rozmawiałem zwykle rzucali mi jakąś kwotę do zapłaty, pani z którą rozmawiałem rozmowę zaczęła od dziennika budowy a na kilka dni przed wytyczeniem przyjechała do mnie po projekt w celu przeprowadzenia analizy. Także duży plus dla pani. Cena również była bardzo korzystna, także jak ktoś z okolic Warszawy poszukuje geodety to polecam :). Za zgodą geodety przekazuje tel do kontaktu Katarzyna Tokaj 691343298.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij