39. DACHLUX – jestem na TAK :)

W tym miejscu chciałby wspomnieć również o hurtowni, której dobry wybór ma jak się okazuje istotne znacznie. We wcześniejszym poście pisałem, że przy zamawianiu dachu wybór padł na hurtownię DACHLUX (Wolica, al. Katowicka 45).

Sprzedawca – Pan Michał (tel. 511938958) pomógł nam wybrać odpowiedni materiał na dach, rzeczowo tłumacząc dlaczego np. nie należy oszczędzać na membranie :).

Ważną rzeczą jest również rozładunek na placu zamówionego towaru. Pan który przywiózł nam elementy wybrał odpowiednie miejsce (dogodne dla dekarzy i chroniące przed okiem złodzieja) do zrzutu załadunku na placu. Okazało się, że w tym miejscu leży sterta szalunków z rozebranego wieńca. Kierowca nie myśląc długo stwierdził, że szalunki trzeba przerzucić. Dlatego zabrał się za ich przenoszenie oczywiście razem ze mną, niemniej jednak byłem w pozytywnym szoku obsługą firmy DACHLUX.

Na etapie samego montażu dachu okazało, się, że w skompletowanym zamówieniu zabrakło jednej membrany, która została przeze mnie opłacona. Po szybkim wyjaśnieniu sprawy sprzedawca – pan Michał nie robiąc, żadnych problemów wydał mi towar, którego wartość przekracza 400 zł. Prawda jest taka, że nie sposób policzyć od razu zamówionego towaru który przyjeżdża na działkę, niemniej jednak z grubsza warto jednak to zrobić. Mając na uwadze moje roztargnienie daje firmie DACHLUX wielki plus za obsługę, ponieważ prawda jest taka, że skoro podpisałem kartę odbioru towaru to nie musieli mi wydawać membrany. Także jeśli chodzi o mnie to bardzo pozytywnie oceniam pro-klienckie nastawienie hurtowni DACHLUX.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij